Sunday, March 23, 2008

maaf ye. berbahasa melayu kejap...

Aku kadang-kadang SELALU bingung tau.

Nak mengaku kalah.. tak mungkin.
Aku tak senang berputus asa.
Dan aku harus mempertimbangkan perasaan mereka.

Nak biarkan sahaja.. pon tak boleh jugak.
Nanti org kata yang aku ni tak buat kerja.

Nak bernasihat.. kener tgk keadaan.
Tak pasal-pasal aku kener tuduh masuk campur hal org la kan.

Jadi... apa yang harus aku buat?

Tak senang nak menjalankan tugas sebegini. Tapi aku sudah dilantik. Dan kemungkinan besar, tugas ni akan pergi ke tangan orang lain. Pelapis? Tak tau la pulak. Insyallah...

Tapi, keadaan sekarang ni, aku tgk.. aku seperti kehilangan. Aku tak tau kalau ni betol kesalahan aku sebab aku tak melakukan tugas aku dengan cara yang betol, ataupun, pilihan mereka, mereka dan mereka sendiri....

Yang penting sekarang, aku tak nak kehilangan apa yang ader sekarang ini.

Orang kata, kalau jatuh bangun sendiri.

Tapi kalau dah patah kaki?

Tu dah lain story....

0 comments:

Post a Comment

Got comments? :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP